Szkolenia dla biznesu

video rozmowa

Szkolenia dla biznesu to inwestycja, która przynosi wymierne korzyści. Dzięki nim pracownicy zdobywają nowe umiejętności, które przekładają się na efektywność i produktywność firmy. Kursy biznesowe to nie tylko nauka nowych technik i metod pracy, ale także budowanie zespołu i wzmacnianie relacji między pracownikami. Szkolenia dla biznesu to także doskonały sposób na motywowanie pracowników i zwiększanie ich zaangażowania w realizację celów firmy. To inwestycja, która zwraca się z nawiązką.

Szkolenie komunikacja w zespole 

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie z zakresu komunikacji w zespole, skierowane jest do liderów oraz członków zespołu, którzy chcą usprawnić komunikację w zespole i zwiększyć efektywność współpracy.

Udział w szkoleniu komunikacja w zespole rozwija praktyczne umiejętności w zakresie:

  • komunikowania się w sposób otwarty i szczery;

  • słuchania ze zrozumieniem intencji i empatią do rozmówcy;

  • przyjmowania, udzielania i proszenia o informację zwrotną;

  • rozwiązywania konfliktów;

  • budowania atmosfery wsparcia, zrozumienia i współpracy w zespole.

Program szkolenia

  • Komunikacja a współpraca – jak zjednywać do współpracy?

  • Styl komunikacji vs budowanie nastawienia zespołu.

  • Negocjacje w zespole.

  • Asertywność w zespole.

  • Komunikacja pod presją, manipulacją, oceną, krytyką itp.

  • Trudności w komunikacji – najczęstsze problemy.

  • Komunikacja a realne zmiany we współpracy.

Etapy szkolenia

Etap 0 – SAMPLING daje możliwość skorzystania z bezpłatnej próbki szkolenia (max. 1h), podczas której będziecie mogli przekonać się Państwo, jaką realną korzyść otrzymacie z udziału w szkoleniu. Jednym słowem będą Państwo pewni decyzji, czy warto zakupić szkolenie dla siebie i swojej kadry.

Etap 1 – PRZYGOTOWANIE SZKOLENIA – proponujemy Państwu spotkanie trenera z przełożonym w celu ustalenia programu i metod prowadzenia szkolenia dostosowanego do Państwa potrzeb.

Etap 2 – REALIZACJA SZKOLENIA – szkolenie realizujemy zgodnie z zatwierdzonym programem przy udziale 1 lub 2 trenerów.

Wspólnie ustalamy termin i miejsce realizacji szkolenia, tak by czuli się Państwo jak najbardziej komfortowo.

W zależności od potrzeb i zakresu programu warsztaty trwają najczęściej 1-2 dni.

Etap 3 – WSPARCIE PO SZKOLENIU

Oferujemy bezpłatne wsparcie i konsultacje telefoniczne i mailowe dla wszystkich uczestników przez 2 miesiące.

Po ok miesiącu proponujemy spotkanie on-line wszystkich uczestników szkolenia, by w przypadku trudności we wdrażaniu nowych umiejętności – znaleźć rozwiązanie.

Trenerzy

Bartłomiej Jędrak (kliknij) – możliwość realizacji szkolenia w języku angielskim

Agata Głogowska (kliknij)

Szkolenie konflikt, kryzys i zmiana. Jak radzić sobie w sytuacjach trudnych w organizacji?

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie dedykowane jest managerom, szefom działów, pracownikom działów HR, osobom zarządzającym zespołem

Udział w szkoleniu konflikt – kryzys – zmiana rozwija praktyczne umiejętności w zakresie:

  • Identyfikowania i zarządzania konfliktem i kryzysem w organizacji

  • Zwiększania efektywności pracy zespołu

  • Stworzenia przestrzeni do zapobiegania występowaniu sytuacji trudnych w organizacji oraz otwartości na zmiany

  • Samodzielności liderów i odpowiedzialności za sprawne działanie zespołów

Program szkolenia

  • Czym jest konflikt – istotne elementy sytuacji konfliktowej?

  • Kiedy konflikt występuje w zespole?

  • Style zarządzania konfliktem

  • Konflikt jako szansa?

  • Ja w konflikcie vs Ja jako lider w konflikcie

  • Język odpowiedzialności w konflikcie

  • Zmiana jako początek

  • Techniki rozwiązywania konfliktów

Etapy szkolenia

Etap 0 – SAMPLING daje możliwość skorzystania z bezpłatnej próbki szkolenia (max. 1h), podczas której będziecie mogli przekonać się Państwo, jaką realną korzyść otrzymacie z udziału w szkoleniu. Jednym słowem będą Państwo pewni decyzji, czy warto zakupić szkolenie dla siebie i swojej kadry.

Etap 1 – PRZYGOTOWANIE SZKOLENIA – proponujemy Państwu spotkanie trenera z przełożonym w celu ustalenia programu i metod prowadzenia szkolenia dostosowanego do Państwa potrzeb.

Etap 2 – REALIZACJA SZKOLENIA – szkolenie realizujemy zgodnie z zatwierdzonym programem przy udziale 1 lub 2 trenerów.

Wspólnie ustalamy termin i miejsce realizacji szkolenia, tak by czuli się Państwo jak najbardziej komfortowo.

W zależności od potrzeb i zakresu programu warsztaty trwają najczęściej 1-2 dni.

Etap 3 – WSPARCIE PO SZKOLENIU

Oferujemy bezpłatne wsparcie i konsultacje telefoniczne i mailowe dla wszystkich uczestników przez 2 miesiące.

Po ok miesiącu proponujemy spotkanie on-line wszystkich uczestników szkolenia, by w przypadku trudności we wdrażaniu nowych umiejętności – znaleźć rozwiązanie.

Trenerzy

Bartłomiej Jędrak (kliknij) – możliwość realizacji szkolenia w języku angielskim

Agata Głogowska (kliknij)

Szkolenie menadżer jako coach

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, dyrektorów, liderów zespołu, kadry menadżerskiej, kadry zarządzającej zespołem.

Udział w szkoleniu coachingowym pozwoli na zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie:

  • Zasad zarządzania coachingowego

  • Prowadzenia sesji coachingowej z pracownikiem

  • Tworzenia pracownikowi z potencjałem przestrzeni do rozwoju

  • Stylu zarządzania motywującego innych do działania

  • Komunikacji ukierunkowanej na szukanie rozwiązań

  • Stosowania praktycznych narzędzi, metod i technik przydatnych w procesie coachingu

  • Radzenia sobie z sytuacjami trudnymi, problemami, oporem

Program szkolenia

  • Rola menedżera jako coacha – czym jest coaching i jakich może on dotyczyć aspektów?

  • Relacje menadżer coach – pracownik

  • Kluczowe kompetencje menadżera coacha

  • Narzędzia i modele pracy coachingowej

  • Komunikacja w pracy menadżera coacha

  • Trudne sytuacje w roli menadżera – jak zmierzyć się z oporem, brakiem zaufania

  • Feedback i inne instrumenty pracy menadźera coacha

Etapy szkolenia

Etap 0 – SAMPLING daje możliwość skorzystania z bezpłatnej próbki szkolenia (max. 1h), podczas której będziecie mogli przekonać się Państwo, jaką realną korzyść otrzymacie z udziału w szkoleniu. Jednym słowem będą Państwo pewni decyzji, czy warto zakupić szkolenie dla siebie i swojej kadry.

Etap 1 – PRZYGOTOWANIE SZKOLENIA – proponujemy Państwu spotkanie trenera z przełożonym w celu ustalenia programu i metod prowadzenia szkolenia dostosowanego do Państwa potrzeb.

Etap 2 – REALIZACJA SZKOLENIA – szkolenie realizujemy zgodnie z zatwierdzonym programem przy udziale 1 lub 2 trenerów.

Wspólnie ustalamy termin i miejsce realizacji szkolenia, tak by czuli się Państwo jak najbardziej komfortowo.

W zależności od potrzeb i zakresu programu warsztaty trwają najczęściej 1-2 dni.

Etap 3 – WSPARCIE PO SZKOLENIU

Oferujemy bezpłatne wsparcie i konsultacje telefoniczne i mailowe dla wszystkich uczestników przez 2 miesiące.

Po ok miesiącu proponujemy spotkanie on-line wszystkich uczestników szkolenia, by w przypadku trudności we wdrażaniu nowych umiejętności – znaleźć rozwiązanie.

Trenerzy

Bartłomiej Jędrak (kliknij) – możliwość realizacji szkolenia w języku angielskim

Szkolenie wypalenie zawodowe

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie dedykowane jest do osób o niedostatecznych motywacjach wewnętrznych i brakiem umiejętności wewnętrznego motywowania, pracowników wypalonych zawodowo, osób pracujących w zawodach o wysokim prawdopodobieństwie wypalenia zawodowego (np. nauczycieli)

Udział w szkoleniu zapewni praktycznych umiejętności w zakresie:

  • Rozumienia czym jest a czym nie jest wypalenie zawodowe

  • Rozpoznania czynników zwiększających ryzyko wypalenia zawodowego

  • Jak pracować ze sobą, gdy dostrzega się symptomy wypalenia zawodowego

  • Metod zadbania o siebie

Program szkolenia

  • Objawy wypalenia zawodowego

  • Czynniki psychologiczne powodujące wypalenie zawodowe

  • Uwarunkowania środowiskowe wypalenia zawodowego

  • Czynniki przeciwdziałające wypaleniu zawodowemu

  • Jak skutecznie zadbać o swoją twardość psychiczną i odzyskać witalność życiową

Etapy szkolenia

Etap 0 – SAMPLING (w przypadku szkoleń zamkniętych) daje możliwość skorzystania z bezpłatnej próbki szkolenia (max. 1h), podczas której będziecie mogli przekonać się Państwo, jaką realną korzyść otrzymacie z udziału w szkoleniu. Jednym słowem będą Państwo pewni decyzji, czy warto zakupić szkolenie dla siebie i swojej kadry.

Etap 1 – PRZYGOTOWANIE SZKOLENIA – proponujemy Państwu spotkanie trenera z przełożonym w celu ustalenia programu i metod prowadzenia szkolenia dostosowanego do Państwa potrzeb.

Etap 2 – REALIZACJA SZKOLENIA – szkolenie realizujemy zgodnie z zatwierdzonym programem przy udziale 1 lub 2 trenerów.

Wspólnie ustalamy termin i miejsce realizacji szkolenia, tak by czuli się Państwo jak najbardziej komfortowo.

W zależności od potrzeb i zakresu programu warsztaty trwają najczęściej 1-2 dni.

Etap 3 – WSPARCIE PO SZKOLENIU

Oferujemy bezpłatne wsparcie i konsultacje telefoniczne i mailowe dla wszystkich uczestników przez 2 miesiące.

Po ok miesiącu proponujemy spotkanie on-line wszystkich uczestników szkolenia, by w przypadku trudności we wdrażaniu nowych umiejętności – znaleźć rozwiązanie.

Trenerzy

Agata Głogowska (kliknij)

Zarządzanie bez przemocy - jak dobrze zarządzać zespołem w oparciu o model komunikacji bez przemocy (empatycznej)? Praktyczny kurs nvc

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie skierowane do Liderów, którzy muszą jasno przekazywać swoje oczekiwania i utrzymywać zaangażowanie pracowników ale tez udzielać konstruktywnych informacji zwrotnych z zachowaniem dobrej atmosfery w zespole.

Wykorzystanie komunikacji empatycznej usprawnia przepływ informacji w zespole oraz polepsza wzajemne relacje. Uczy jak rozmawiać z pracownikami aby ich potrzeby zostały zauważone a oni sami czuli się docenieni i zmotywowani by podnosić efekty swojej pracy.

 

Co zyskają uczestnicy szkolenia?:

  • Umiejętność komunikacji i usprawnią swój sposób komunikowania się z innymi osobami

  • Nauczą troszczyć się o potrzeby swoje i innych

  • Zbudują relacje oparte na szacunku i wzajemnym zrozumieniu.

  • Będą udzielać skutecznych i wspierających informacji zwrotnych w codziennym funkcjonowaniu.

  • Zwiększą odporność na wyzwania i konflikty i szybciej je rozwiążą

Program szkolenia

  • Wprowadzenie do idei komunikacji empatycznej w zarządzaniu na podstawie porozumienia bez przemocy wg Marshalla Rosenberga

  • Cztery kroki komunikacji empatycznej

  • Zarządzanie zespołem za pomocą empatii

  • Zmiana perspektywy oraz uwzględnienie czyjegoś punktu widzenia

  • Informacja zwrotna, która buduje zaangażowanie i motywację.

  •  Zasady udzielania informacji zwrotnej

  • Empatyczne radzenie sobie z konfliktami i trudnymi sytuacjami w pracy

 

Etapy szkolenia

Etap 0 – SAMPLING daje możliwość skorzystania z bezpłatnej próbki szkolenia (max. 1h), podczas której będziecie mogli przekonać się Państwo, jaką realną korzyść otrzymacie z udziału w szkoleniu. Jednym słowem będą Państwo pewni decyzji, czy warto zakupić szkolenie dla siebie i swojej kadry.

Etap 1 – PRZYGOTOWANIE SZKOLENIA – proponujemy Państwu spotkanie trenera z przełożonym w celu ustalenia programu i metod prowadzenia szkolenia dostosowanego do Państwa potrzeb.

Etap 2 – REALIZACJA SZKOLENIA – szkolenie realizujemy zgodnie z zatwierdzonym programem przy udziale 1 lub 2 trenerów.

Wspólnie ustalamy termin i miejsce realizacji szkolenia, tak by czuli się Państwo jak najbardziej komfortowo.

W zależności od potrzeb i zakresu programu warsztaty trwają najczęściej 1-2 dni.

Etap 3 – WSPARCIE PO SZKOLENIU

Oferujemy bezpłatne wsparcie i konsultacje telefoniczne i mailowe dla wszystkich uczestników przez 2 miesiące.

Po ok miesiącu proponujemy spotkanie on-line wszystkich uczestników szkolenia, by w przypadku trudności we wdrażaniu nowych umiejętności – znaleźć rozwiązanie.

Trenerzy

Agata Głogowska (kliknij)

Komunikacja bez przemocy (nvc) – empatyczne porozumienie z rozmówcą.

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie skierowane do osób, które chcą jasno przekazywać swoje oczekiwania i utrzymywać dobre relacje z innymi w oparciu o intencje kontaktu z drugą osobą.

 

Co zyskają uczestnicy szkolenia?:

  • Umiejętność komunikacji i usprawnią swój sposób komunikowania się z innymi osobami

  • Nauczą troszczyć się o potrzeby swoje i innych

  • Zbudują relacje oparte na szacunku i wzajemnym zrozumieniu.

  • Będą udzielać skutecznych i wspierających informacji zwrotnych w codziennym funkcjonowaniu.

  • Zwiększą odporność na wyzwania i konflikty i szybciej je rozwiążą

Program szkolenia

  • Wprowadzenie do idei komunikacji empatycznej w zarządzaniu na podstawie porozumienia bez przemocy wg Marshalla Rosenberga

  • Cztery kroki komunikacji empatycznej

  • Zarządzanie zespołem za pomocą empatii

  • Zmiana perspektywy oraz uwzględnienie czyjegoś punktu widzenia

  • Informacja zwrotna, która buduje zaangażowanie i motywację.

  • Zasady udzielania informacji zwrotnej

  • Empatyczne radzenie sobie z konfliktami i trudnymi sytuacjami w pracy

 

Etapy szkolenia

Etap 0 – SAMPLING daje możliwość skorzystania z bezpłatnej próbki szkolenia (max. 1h), podczas której będziecie mogli przekonać się Państwo, jaką realną korzyść otrzymacie z udziału w szkoleniu. Jednym słowem będą Państwo pewni decyzji, czy warto zakupić szkolenie dla siebie i swojej kadry.

Etap 1 – PRZYGOTOWANIE SZKOLENIA – proponujemy Państwu spotkanie trenera z przełożonym w celu ustalenia programu i metod prowadzenia szkolenia dostosowanego do Państwa potrzeb.

Etap 2 – REALIZACJA SZKOLENIA – szkolenie realizujemy zgodnie z zatwierdzonym programem przy udziale 1 lub 2 trenerów.

Wspólnie ustalamy termin i miejsce realizacji szkolenia, tak by czuli się Państwo jak najbardziej komfortowo.

W zależności od potrzeb i zakresu programu warsztaty trwają najczęściej 1-2 dni.

Etap 3 – WSPARCIE PO SZKOLENIU

Oferujemy bezpłatne wsparcie i konsultacje telefoniczne i mailowe dla wszystkich uczestników przez 2 miesiące.

Po ok miesiącu proponujemy spotkanie on-line wszystkich uczestników szkolenia, by w przypadku trudności we wdrażaniu nowych umiejętności – znaleźć rozwiązanie.

Trenerzy

Agata Głogowska (kliknij)