Szkolenia dla biznesu
Szkolenia dla biznesu to inwestycja, która przynosi wymierne korzyści. Dzięki nim pracownicy zdobywają nowe umiejętności, które przekładają się na efektywność i produktywność firmy. Kursy biznesowe to nie tylko nauka nowych technik i metod pracy, ale także budowanie zespołu i wzmacnianie relacji między pracownikami. Szkolenia dla biznesu to także doskonały sposób na motywowanie pracowników i zwiększanie ich zaangażowania w realizację celów firmy. To inwestycja, która zwraca się z nawiązką.
Szkolenie komunikacja w zespole
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie z zakresu komunikacji w zespole, skierowane jest do liderów oraz członków zespołu, którzy chcą usprawnić komunikację w zespole i zwiększyć efektywność współpracy.
Udział w szkoleniu komunikacja w zespole rozwija praktyczne umiejętności w zakresie:
-
komunikowania się w sposób otwarty i szczery;
-
słuchania ze zrozumieniem intencji i empatią do rozmówcy;
-
przyjmowania, udzielania i proszenia o informację zwrotną;
-
rozwiązywania konfliktów;
-
budowania atmosfery wsparcia, zrozumienia i współpracy w zespole.
Program szkolenia
-
Komunikacja a współpraca – jak zjednywać do współpracy?
-
Styl komunikacji vs budowanie nastawienia zespołu.
-
Negocjacje w zespole.
-
Asertywność w zespole.
-
Komunikacja pod presją, manipulacją, oceną, krytyką itp.
-
Trudności w komunikacji – najczęstsze problemy.
-
Komunikacja a realne zmiany we współpracy.
Etapy szkolenia
Etap 0 – SAMPLING daje możliwość skorzystania z bezpłatnej próbki szkolenia (max. 1h), podczas której będziecie mogli przekonać się Państwo, jaką realną korzyść otrzymacie z udziału w szkoleniu. Jednym słowem będą Państwo pewni decyzji, czy warto zakupić szkolenie dla siebie i swojej kadry.
Etap 1 – PRZYGOTOWANIE SZKOLENIA – proponujemy Państwu spotkanie trenera z przełożonym w celu ustalenia programu i metod prowadzenia szkolenia dostosowanego do Państwa potrzeb.
Etap 2 – REALIZACJA SZKOLENIA – szkolenie realizujemy zgodnie z zatwierdzonym programem przy udziale 1 lub 2 trenerów.
Wspólnie ustalamy termin i miejsce realizacji szkolenia, tak by czuli się Państwo jak najbardziej komfortowo.
W zależności od potrzeb i zakresu programu warsztaty trwają najczęściej 1-2 dni.
Etap 3 – WSPARCIE PO SZKOLENIU
Oferujemy bezpłatne wsparcie i konsultacje telefoniczne i mailowe dla wszystkich uczestników przez 2 miesiące.
Po ok miesiącu proponujemy spotkanie on-line wszystkich uczestników szkolenia, by w przypadku trudności we wdrażaniu nowych umiejętności – znaleźć rozwiązanie.
Trenerzy
Bartłomiej Jędrak (kliknij) – możliwość realizacji szkolenia w języku angielskim
Agata Głogowska (kliknij)
Szkolenie konflikt, kryzys i zmiana. Jak radzić sobie w sytuacjach trudnych w organizacji?
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie dedykowane jest managerom, szefom działów, pracownikom działów HR, osobom zarządzającym zespołem
Udział w szkoleniu konflikt – kryzys – zmiana rozwija praktyczne umiejętności w zakresie:
-
Identyfikowania i zarządzania konfliktem i kryzysem w organizacji
-
Zwiększania efektywności pracy zespołu
-
Stworzenia przestrzeni do zapobiegania występowaniu sytuacji trudnych w organizacji oraz otwartości na zmiany
-
Samodzielności liderów i odpowiedzialności za sprawne działanie zespołów
Program szkolenia
-
Czym jest konflikt – istotne elementy sytuacji konfliktowej?
-
Kiedy konflikt występuje w zespole?
-
Style zarządzania konfliktem
-
Konflikt jako szansa?
-
Ja w konflikcie vs Ja jako lider w konflikcie
-
Język odpowiedzialności w konflikcie
-
Zmiana jako początek
-
Techniki rozwiązywania konfliktów
Etapy szkolenia
Etap 0 – SAMPLING daje możliwość skorzystania z bezpłatnej próbki szkolenia (max. 1h), podczas której będziecie mogli przekonać się Państwo, jaką realną korzyść otrzymacie z udziału w szkoleniu. Jednym słowem będą Państwo pewni decyzji, czy warto zakupić szkolenie dla siebie i swojej kadry.
Etap 1 – PRZYGOTOWANIE SZKOLENIA – proponujemy Państwu spotkanie trenera z przełożonym w celu ustalenia programu i metod prowadzenia szkolenia dostosowanego do Państwa potrzeb.
Etap 2 – REALIZACJA SZKOLENIA – szkolenie realizujemy zgodnie z zatwierdzonym programem przy udziale 1 lub 2 trenerów.
Wspólnie ustalamy termin i miejsce realizacji szkolenia, tak by czuli się Państwo jak najbardziej komfortowo.
W zależności od potrzeb i zakresu programu warsztaty trwają najczęściej 1-2 dni.
Etap 3 – WSPARCIE PO SZKOLENIU
Oferujemy bezpłatne wsparcie i konsultacje telefoniczne i mailowe dla wszystkich uczestników przez 2 miesiące.
Po ok miesiącu proponujemy spotkanie on-line wszystkich uczestników szkolenia, by w przypadku trudności we wdrażaniu nowych umiejętności – znaleźć rozwiązanie.
Trenerzy
Bartłomiej Jędrak (kliknij) – możliwość realizacji szkolenia w języku angielskim
Agata Głogowska (kliknij)
Szkolenie menadżer jako coach
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, dyrektorów, liderów zespołu, kadry menadżerskiej, kadry zarządzającej zespołem.
Udział w szkoleniu coachingowym pozwoli na zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie:
-
Zasad zarządzania coachingowego
-
Prowadzenia sesji coachingowej z pracownikiem
-
Tworzenia pracownikowi z potencjałem przestrzeni do rozwoju
-
Stylu zarządzania motywującego innych do działania
-
Komunikacji ukierunkowanej na szukanie rozwiązań
-
Stosowania praktycznych narzędzi, metod i technik przydatnych w procesie coachingu
-
Radzenia sobie z sytuacjami trudnymi, problemami, oporem
Program szkolenia
-
Rola menedżera jako coacha – czym jest coaching i jakich może on dotyczyć aspektów?
-
Relacje menadżer coach – pracownik
-
Kluczowe kompetencje menadżera coacha
-
Narzędzia i modele pracy coachingowej
-
Komunikacja w pracy menadżera coacha
-
Trudne sytuacje w roli menadżera – jak zmierzyć się z oporem, brakiem zaufania
-
Feedback i inne instrumenty pracy menadźera coacha
Etapy szkolenia
Etap 0 – SAMPLING daje możliwość skorzystania z bezpłatnej próbki szkolenia (max. 1h), podczas której będziecie mogli przekonać się Państwo, jaką realną korzyść otrzymacie z udziału w szkoleniu. Jednym słowem będą Państwo pewni decyzji, czy warto zakupić szkolenie dla siebie i swojej kadry.
Etap 1 – PRZYGOTOWANIE SZKOLENIA – proponujemy Państwu spotkanie trenera z przełożonym w celu ustalenia programu i metod prowadzenia szkolenia dostosowanego do Państwa potrzeb.
Etap 2 – REALIZACJA SZKOLENIA – szkolenie realizujemy zgodnie z zatwierdzonym programem przy udziale 1 lub 2 trenerów.
Wspólnie ustalamy termin i miejsce realizacji szkolenia, tak by czuli się Państwo jak najbardziej komfortowo.
W zależności od potrzeb i zakresu programu warsztaty trwają najczęściej 1-2 dni.
Etap 3 – WSPARCIE PO SZKOLENIU
Oferujemy bezpłatne wsparcie i konsultacje telefoniczne i mailowe dla wszystkich uczestników przez 2 miesiące.
Po ok miesiącu proponujemy spotkanie on-line wszystkich uczestników szkolenia, by w przypadku trudności we wdrażaniu nowych umiejętności – znaleźć rozwiązanie.
Trenerzy
Bartłomiej Jędrak (kliknij) – możliwość realizacji szkolenia w języku angielskim
Szkolenie wypalenie zawodowe
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie dedykowane jest do osób o niedostatecznych motywacjach wewnętrznych i brakiem umiejętności wewnętrznego motywowania, pracowników wypalonych zawodowo, osób pracujących w zawodach o wysokim prawdopodobieństwie wypalenia zawodowego (np. nauczycieli)
Udział w szkoleniu zapewni praktycznych umiejętności w zakresie:
-
Rozumienia czym jest a czym nie jest wypalenie zawodowe
-
Rozpoznania czynników zwiększających ryzyko wypalenia zawodowego
-
Jak pracować ze sobą, gdy dostrzega się symptomy wypalenia zawodowego
-
Metod zadbania o siebie
Program szkolenia
-
Objawy wypalenia zawodowego
-
Czynniki psychologiczne powodujące wypalenie zawodowe
-
Uwarunkowania środowiskowe wypalenia zawodowego
-
Czynniki przeciwdziałające wypaleniu zawodowemu
-
Jak skutecznie zadbać o swoją twardość psychiczną i odzyskać witalność życiową
Etapy szkolenia
Etap 0 – SAMPLING (w przypadku szkoleń zamkniętych) daje możliwość skorzystania z bezpłatnej próbki szkolenia (max. 1h), podczas której będziecie mogli przekonać się Państwo, jaką realną korzyść otrzymacie z udziału w szkoleniu. Jednym słowem będą Państwo pewni decyzji, czy warto zakupić szkolenie dla siebie i swojej kadry.
Etap 1 – PRZYGOTOWANIE SZKOLENIA – proponujemy Państwu spotkanie trenera z przełożonym w celu ustalenia programu i metod prowadzenia szkolenia dostosowanego do Państwa potrzeb.
Etap 2 – REALIZACJA SZKOLENIA – szkolenie realizujemy zgodnie z zatwierdzonym programem przy udziale 1 lub 2 trenerów.
Wspólnie ustalamy termin i miejsce realizacji szkolenia, tak by czuli się Państwo jak najbardziej komfortowo.
W zależności od potrzeb i zakresu programu warsztaty trwają najczęściej 1-2 dni.
Etap 3 – WSPARCIE PO SZKOLENIU
Oferujemy bezpłatne wsparcie i konsultacje telefoniczne i mailowe dla wszystkich uczestników przez 2 miesiące.
Po ok miesiącu proponujemy spotkanie on-line wszystkich uczestników szkolenia, by w przypadku trudności we wdrażaniu nowych umiejętności – znaleźć rozwiązanie.
Trenerzy
Agata Głogowska (kliknij)
Zarządzanie bez przemocy - jak dobrze zarządzać zespołem w oparciu o model komunikacji bez przemocy (empatycznej)? Praktyczny kurs nvc
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie skierowane do Liderów, którzy muszą jasno przekazywać swoje oczekiwania i utrzymywać zaangażowanie pracowników ale tez udzielać konstruktywnych informacji zwrotnych z zachowaniem dobrej atmosfery w zespole.
Wykorzystanie komunikacji empatycznej usprawnia przepływ informacji w zespole oraz polepsza wzajemne relacje. Uczy jak rozmawiać z pracownikami aby ich potrzeby zostały zauważone a oni sami czuli się docenieni i zmotywowani by podnosić efekty swojej pracy.
Co zyskają uczestnicy szkolenia?:
-
Umiejętność komunikacji i usprawnią swój sposób komunikowania się z innymi osobami
-
Nauczą troszczyć się o potrzeby swoje i innych
-
Zbudują relacje oparte na szacunku i wzajemnym zrozumieniu.
-
Będą udzielać skutecznych i wspierających informacji zwrotnych w codziennym funkcjonowaniu.
-
Zwiększą odporność na wyzwania i konflikty i szybciej je rozwiążą
Program szkolenia
-
Wprowadzenie do idei komunikacji empatycznej w zarządzaniu na podstawie porozumienia bez przemocy wg Marshalla Rosenberga
-
Cztery kroki komunikacji empatycznej
-
Zarządzanie zespołem za pomocą empatii
-
Zmiana perspektywy oraz uwzględnienie czyjegoś punktu widzenia
-
Informacja zwrotna, która buduje zaangażowanie i motywację.
-
Empatyczne radzenie sobie z konfliktami i trudnymi sytuacjami w pracy
Etapy szkolenia
Etap 0 – SAMPLING daje możliwość skorzystania z bezpłatnej próbki szkolenia (max. 1h), podczas której będziecie mogli przekonać się Państwo, jaką realną korzyść otrzymacie z udziału w szkoleniu. Jednym słowem będą Państwo pewni decyzji, czy warto zakupić szkolenie dla siebie i swojej kadry.
Etap 1 – PRZYGOTOWANIE SZKOLENIA – proponujemy Państwu spotkanie trenera z przełożonym w celu ustalenia programu i metod prowadzenia szkolenia dostosowanego do Państwa potrzeb.
Etap 2 – REALIZACJA SZKOLENIA – szkolenie realizujemy zgodnie z zatwierdzonym programem przy udziale 1 lub 2 trenerów.
Wspólnie ustalamy termin i miejsce realizacji szkolenia, tak by czuli się Państwo jak najbardziej komfortowo.
W zależności od potrzeb i zakresu programu warsztaty trwają najczęściej 1-2 dni.
Etap 3 – WSPARCIE PO SZKOLENIU
Oferujemy bezpłatne wsparcie i konsultacje telefoniczne i mailowe dla wszystkich uczestników przez 2 miesiące.
Po ok miesiącu proponujemy spotkanie on-line wszystkich uczestników szkolenia, by w przypadku trudności we wdrażaniu nowych umiejętności – znaleźć rozwiązanie.
Trenerzy
Agata Głogowska (kliknij)
Komunikacja bez przemocy (nvc) – empatyczne porozumienie z rozmówcą.
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie skierowane do osób, które chcą jasno przekazywać swoje oczekiwania i utrzymywać dobre relacje z innymi w oparciu o intencje kontaktu z drugą osobą.
Co zyskają uczestnicy szkolenia?:
-
Umiejętność komunikacji i usprawnią swój sposób komunikowania się z innymi osobami
-
Nauczą troszczyć się o potrzeby swoje i innych
-
Zbudują relacje oparte na szacunku i wzajemnym zrozumieniu.
-
Będą udzielać skutecznych i wspierających informacji zwrotnych w codziennym funkcjonowaniu.
-
Zwiększą odporność na wyzwania i konflikty i szybciej je rozwiążą
Program szkolenia
-
Wprowadzenie do idei komunikacji empatycznej w zarządzaniu na podstawie porozumienia bez przemocy wg Marshalla Rosenberga
-
Cztery kroki komunikacji empatycznej
-
Zarządzanie zespołem za pomocą empatii
-
Zmiana perspektywy oraz uwzględnienie czyjegoś punktu widzenia
-
Informacja zwrotna, która buduje zaangażowanie i motywację.
-
Zasady udzielania informacji zwrotnej
-
Empatyczne radzenie sobie z konfliktami i trudnymi sytuacjami w pracy
Etapy szkolenia
Etap 0 – SAMPLING daje możliwość skorzystania z bezpłatnej próbki szkolenia (max. 1h), podczas której będziecie mogli przekonać się Państwo, jaką realną korzyść otrzymacie z udziału w szkoleniu. Jednym słowem będą Państwo pewni decyzji, czy warto zakupić szkolenie dla siebie i swojej kadry.
Etap 1 – PRZYGOTOWANIE SZKOLENIA – proponujemy Państwu spotkanie trenera z przełożonym w celu ustalenia programu i metod prowadzenia szkolenia dostosowanego do Państwa potrzeb.
Etap 2 – REALIZACJA SZKOLENIA – szkolenie realizujemy zgodnie z zatwierdzonym programem przy udziale 1 lub 2 trenerów.
Wspólnie ustalamy termin i miejsce realizacji szkolenia, tak by czuli się Państwo jak najbardziej komfortowo.
W zależności od potrzeb i zakresu programu warsztaty trwają najczęściej 1-2 dni.
Etap 3 – WSPARCIE PO SZKOLENIU
Oferujemy bezpłatne wsparcie i konsultacje telefoniczne i mailowe dla wszystkich uczestników przez 2 miesiące.
Po ok miesiącu proponujemy spotkanie on-line wszystkich uczestników szkolenia, by w przypadku trudności we wdrażaniu nowych umiejętności – znaleźć rozwiązanie.
Trenerzy
Agata Głogowska (kliknij)